Gröt

Go morgon :)

det fick bli havregrynsgröt te frukost idag :) har vart ute på en morgon runda på 40 min men det va inge roligt väder det blåste jätte surt och typ dugga lite kändes det som inte alls trevligt men jag gick i allafall och det känns bra nu efteråt..
idag e det onsdag och jag har inget planerat på schemat hihi, Jessi åkte te arvika idag och Lollo jobbar hela dan så jag ska väl försöka och städa här hemma och vika all tvätt och sen kanske börja packa lite smått inför kryssningen i alla fall se vad man ska ha med sej :D sen e jag lite sugen på att dra te badhuset och simma några längder men vi får se på det...
ska försöka ringa arbetsflrmedligen idag oxå sen kolla upp det här me a-kassa och så innan jag ska dit på fredag..


pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0