Hockey

go morgon :)

Idag ska jag och jessika på Hockey :D det blev bestämt sent igår kväll att vi skulle dra dit, för första gången vi kolla igår så va biljeterna slutsålda men lite senare på kväll så kom det två avbokningar så de knep vi hihi 90kr och så står vi vid hejjarklacken :) kan bli riktigt roligt jag har aldrig stått där förut, det e Färjestad mot Frölunda så det blir nog riktigt spännande oxå REKORDMATCH e va de e :D...
jessi skulle ringa när hon knalla in mot stan för att hämta ut biljetterna så ska jag möta henne sen gör vi oss i ordning här innan vi går te LLA vid 14.30 typ

 vs

HEJJA HEJJA FÄRJESTAD!!! det kan bli hårt att slå frölunda men det e bara att hålla tummarna  ;)

Nu har jag diskat och städat lite så det inte ser ut som en bomb har slagit ner här när jessi kommer hehe ska  hoppa in i duschen nu..

pussar// mika


Kommentarer
Postat av: Em

wiiie va kul :D ha kul åt mig med :D

2010-01-16 @ 11:41:36
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0