hud o spa

Hej

Hemma nu :).. har haft en jätte trevlig dag på stan me Lollo :D gick ner te stan så jag va där tolv, så mötte jag lollo vid duvan och då gick vi och kolla på skor först för hon ville ha och det sluta me att det blev 3 par på skopunkten :P hon två och jag ett par :) jag synda lite men har ju inte råd me skor på scorett just nu :(.. sen blev det en ny BH och mascara sen hitta jag även en tröja på VILA så det gick nog åt alldeles för mkt pengar idag men jag ångrar inget ändå e jätte nöjd me mina köp (man blir glad av shopping) vi åt oxå på subway såååå himla gott.. halv 4 gick vi från stan hem te Lollo och sen gick vi vidare te hud och spa som ligger här på min gata och Lollo waxa bena hihi jag våga inte och hade inte råd heller men det blev jätte bra, jag satt i en underbar massage stol medans jag vänta och drack varm oboy höll på att somna hehe :P.. va jätte mysigt där,  ska önska mej presentkort från mamma och pappa därifrån hehe..

detta käpte jag idag :)



stövletter: 160kr
Bh: 175kr
mascara: 145kr
tröja: 179kr
tvättpåsar: 49kr

Nu ska jag nog slänga mej i soffan och lata innan jag fortsätter me disken som jag inte hann klart me i morse :P..

puss// mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0