i love Glee :)

Hej hej

Nu har jag jobat mina två timmar :) bytte av Jenny hon kände sej lite dåligt och hängig så det va därför jag fick hoppa in.. det va ju inte jätte mkt folk de två timmarna men lite i alla fall så det blev allt hyffsat i kassan ändå :).. Efter jobbet gick jag hem te Lollo, va riktigt kul att se henne igen va ett bra tag sen så snacka o tjöta en massa massa hehe, gick hem typ halv nio så jag skulle hinna hem te GLEE hehe så nu har jag sutte och kollat på det och jag bara älskar det vikken himla bra serie asså hehe :P..

här e två låtar som va me i  dagens avsnitt :)





Nu blir det nog snart sägen för mej ska läsa lite mer i boken oxå innan jag somnar :) imorn e det FREDAG inget speciellt planerat men det känns som det kommer bli en bra dag ändå :P.. får väl se..

nattii natti // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0