klänningen

Hej hej

min dag har vart ganska lugn, på förmiddan gjorde jag inte speciellt mkt jag va hemma o kolla på tv och satt vid datorn typ sen vid 4 så gick jag ner te Lollo som då hade slutat jobba :) så jag gjorde färdig min klänning och jag e helt nöjd för att va första plagget jag har gjort nånsin :P.. sen gick jag hem strax innan 7, va in på ica och köpte mjölk och bacon hehe sen fick det bli gröt när jag kom hem och nu har jag sutte vid tv och kolla på en annan del av köping :P..

så här blev resultatet :)

 



vad tycker ni??

halterneck och djup uringning i ryggen, väldigt glatt och gansligt typ, köpt på olssons tyger ca 80 kr :P.. billig klänning eller hur :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0