låång promenad

Go förmiddag :)

jag och Jessi va ute på en lång morgon promenad i morse va ute nästan två timmar :) känns underbart nu fasst när man gick va det väl inte det finaset vädret att gå i men uppfriskande hehe :P.. så har nu fått i mej lite frulle :) nu på dagen blir det att va inomhus, ska städa och diska sen har jag bokat tvättid oxå men det blev imorn..  ikväll därimot ska jag, Emelie och Lollo på Bio it´s complicated =D, jag har ju en gratis biljett som går ut idag hehe så det va ju dags att gå nu :P... jag hoppas den e bra men det tror jag sen e det bara roligt att gå på Bio :)..

Nu först ska jag ringa lite viktiga samtal så jag får det gjort :)

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0