Morgonrunda

Go morgon :)

Kom in för ca en timmes sen då jag mötte jessi och vi gick en liten morgon promenad eller ja inte så liten, blev lite mer än en timme :).. har nyss åte och ska snart sätte igång och vika tvätten sen får det blir en dusch och göra sej i ordning för kl 2 typ ska jag och Jessi ner te arbetasförmedlingen och prata me nån om norge och se om vi kan få nån hjälp :D sen lite senare i eftermiddag om det hinns med så ska jag te Lollo så ska vi åka ut te Willys och handla me hennes mor o far, hoppas det blir så för behöver verkligen handla det börjar bli tomt i kylskåpet nu igen :P..

Jag och jessi kolla på en massa roliga klipp igår me raske menn hehe det e en trio me norskar självklart som e komiker hehe och att bara höra språket e ju as roligt :P



hehe vad tycker ni?? det finns jätte mkt roliga klipp me dem så kolla på youtube om ni vill se mer :P..

Nu ska jag sätta igång me tvätten

puss// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0