muskelknuttar

Hej hej

hemma från SATS nu :) det va jätte roligt, först så träffa vi sara hon jag prata me i telefon, så prata hon lite om vad som fanns och va vi tyckte och så där sen visa hon oss runt me alla maskiner och de olika salarna sen fick vi börja träna själva, först blev det rullbandet i en halvtimme snabb gång sen prova vi på de olika maskinerna för ben, mage, rygg mm och det sista så avsluta vi med ett rodd pass på 20 min :) hihi det va väldigt kul men man kändes sej ju inte riktigt som man passa in :P massa muskelberg som stod och verkligen visa upp sina biceps hehe elle så va det pinnsmala atlet tjejer. träna väl lite mer än en timme sen gick vi åt var sitt håll, så just nu sitter jag och äter, det fick bli korv o mos idag har inte så mkt att välja mellan..

Vet fortfarande inte va som sker ikväll men jag va bjuden te Jessika om jag ville Hanna skulle dit oxå så vi får väl se dyker det inte upp nått annat så blir jag nog där..

vad ska ni hitta på denna lördags kvällen??

puss// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0