Promenix

Go morgon :D

Snart ska jag och Jessi ta en lååång promenad ända te gruvlyckan där vi ska hälsa på hennes syrra och få goo frukost (hoppas jag ) hehe.. så vi ska va där en stund sen kör hennes kille in oss te stan där vi ska besöka systemet och apoteket hehe bra kompination :P.. sen blir det hem och städa och packa det sista och duscha och såå innan det bär ner te stan ikväll då jag ska möta Madde som kommer me tåget 19.56 =D och innan vi drar hem te mej och sätter oss och kollar på let´s dance blir det subway gööött :P..

Ska bli såå himla gött att få åka iväg några dagar det behöver man verkligen :D kommer nog bli jätte roligt e ganska såå taggad nu hehe men imorn smäller det =D 40 timmars party och lite till yeah ;)


Jag och Madde på campus fest i kalmar =)


det va ett bra tag sen nu herregud hihi :P


puss// mika

Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

hi ja;D söt bild! ha en kanonhelg!

2010-01-29 @ 11:23:16
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Madde

Oj de va inte igår den bilden ;) men om jag inte minns fel så är de absolut vanilj vi dricker hi hi

2010-01-29 @ 16:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0