Tisdag :)

Go morgon

har ni sovit gott??

Jag vaknade runt kl 8 så sen dess har jag låge och läst i När jag hör din röst den e så jäkla bra och jag har bara komme te sidan 100 än så länge :).. kom faktiskt en tår när höll på att läsa.. har nyss åte frukost nu och snart är det tänkt att jag ska bärja städa och plocka bort julen :) behövs verkligen städas...

Igår va jag ju hos jessika och meggie va där sen lite senare kom ronny, micke och lars-erikså då spela vi lite spel mkt trevligt :) gick hem typ halv nio så det blev inte så jätte sent. trevligt va det i alla fall som alltid när man e hemma hos jessi :D



det e underbart väder ute så idag ska jag se om jag får me mej nån på en långpromenad i solen :) men först som sagt måste jag städa så det e lika bra att sätta igång ;)..

pussar // mika

Kommentarer
Postat av: hannah

gud va fin blogg!

allt bra med dig? :D <3

2010-01-12 @ 15:47:39
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0