torsdag 100121

Go morgon :)

igår kväll så gick jag och mötte Emelie vid 19 typ sen gick vi hem te mej och kolla handbollen och käka kladdkaka o lite frukt :) tyvärr gick det inge bra för sverige i handbollen :( de förlora mot polen... vid halv 11 typ så åkte Emelie hem.

Nu ska jag snart göra i ordning lite frukost och sen göra mej i ordning och gå ner te stan och möta Jessi så ska vi gå te arbetsförmedligen :) får se hur långt tid det tar, annars om jag hinner så ska jag göra Emelie sällskap när hon ska kolla på ny lägenhet och jag hoppas att jag hinner för tycker sånt e jätte spännande så nyfiken som jag e hehe :P..
vi får se vad som sker idag men troligen blir det så sen ikväll vet jag inte vad som händer om jag ska va me Lollo kanske och sy klart våra kläningar :D..

puss// mika

Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

jajjemän, toppen här! hur mår du söt?

mums med kladdkaka hihi

2010-01-21 @ 17:17:56
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0