V.2

Go morron :)

Måndag och ny veckan nämligen v.2 :P.. idag ska jag ner te stan och in te arbetsflrmedlingen och skriva in mej i hopp om att få nån hjälp me jobb sökandet :/ får se hur det går sen blir det väl en lite runda och kika i affärer även om jag inte har råd kan det va trevligt att kolla lite hehe, kanske ska besöka vårdcentralen oxå..

Har nys klivit upp ur sängen så ska snart görai ordning lite frukost och sätta mej vid tv innan jag gör mej i ordningoch går ner te stan.  sen i eftermiddag KANSKE det kan bli friskis hehe, säger det varje dag att jag ska dit men det blir inget me mej :/ men har man väl börjat gå dit så e det nog lättre sen så kanske blir en sväng idag beroende på om jag orkar hehe :D.. skulle va kul att gå te SATS men där e det fan svin dyrt ju så det går inte det :(..


sitsupp e bra att göra om man vill ha en snygg tränad mage te beach 2010 brukar sj göra ca 30 innan frukost varje dag :) ett tips...

puss// mika


Kommentarer
Postat av: Em

tack visst blev den :D

2010-01-11 @ 14:26:49
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Em

ja du har väl haft den ett tag va ? :P

2010-01-11 @ 14:31:35
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0