v.4 Måndag 100125

Go morron =)

Ny vecka igen :) nu e det inte långt kvar te kryssnigen, Madde kommer på fredag och på lördag åker vi me tåget te sthlm där båten går ifrån kl 5 tror jag inte riktigt säker hehe :D ska bli riktigt skoj i alla fall och madde va det ett bra tag sen jag träffa så det ska bli riktigt trevligt =)...

Idag vad händer? joo jag ska snart gå ner te stan och möta Jessi, hon hade några ärenden hon skulle göra och då passar jag på att smita in på arbetsförmedlingen och lämnar några papper.. sen får vi se, men hon skulle te sin mamma sen på jobbet och jag vet allvarligt talat inte om jag orkar gå me dit hehe :P. sen kommer Lollo hit på eftermiddan vid halv 4 :)...

ser ut att bli fint väder idag i alla fall det e gött kanske det kan smälta bort lite mer snö om man har tur men på onsdag skulle det antagligen bli värsta dret vädret :( snö kaos i hela sverige usch man kan ju hoppas de har fel :P...



ne får väl se att få på mej nått nu innan Jessi ringer så man e klar :)

puss// mika


Kommentarer
Postat av: Madde

Jaa denna veckan har vi väntat på hi hi

2010-01-25 @ 10:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0