vill ha värme!!!!!

Hej

Usch va jag fryser eller bara tanken på att sticka ut foten utanför dörren gör mej iskall hehe :P.. Prata me Linda och Nettan som e nere i australien nu och där har de det så himla varmt och gött 30+ och här e det 20-
:( brrrrrr.... Fuskit
Jag och en Kompis har kollat lite på resor i april och e extrmt sugna på att åka nån stans kolla bla egypten och dit skulle jag verkligen vilja åka verkar jätte fint där plus att det e varmt hehe.. men vi får se, finns inte speciellt mkt pengar nu och det finns lite andra grejjer som e ivägen oxå :/ 



 har faktiskt inte vart utanför dörren idag det blev ingen friskis jag fick inte tummen ur helt enkelt, tiderna va så sena oxå annars om det hade vart på förmiddan kanske jag hade gått hehe men jag ska väl i alla fall snart försöka och gå en liten runda ändå även om det e svina kallt men känner att jag behöver röra lite på mej lite måste bla ut och slänga lite tidningar och skärp.. 

kvällen ser ut att bli lugn..

puss/mika


Kommentarer
Postat av: Gotlänning, sambo och foto

Skönt att höra!

Jo med mig är de bara bra, lite trött.

Vad gör du?

Kram

2010-01-10 @ 22:57:34
URL: http://ringbomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0