2010-07-06

Hejsan =)

det har hänt lite sen sist jag skerv både bra och tråkiga saker..

Jag har gjort mina sista två dagar på Crikus event nu på IKEA det va två jätte bra dagar, lördagen va det dock inte så mkt folk men det va förståligt när det va sååå sjukt varmt ute, på söndagen va det jätte mkt folk =D jag kommer sakna hela gänget jätte mkt för det har verkligen vart roligt :)... har ändå fått bra kontakt me en utav tjejerna, camilla =) i Lördags så följde hon me mej hem så vi va ute och grilla me de andra och sen blev det nöjjes senare på kvällen =) det va trevligt, dansa typ nonstop så svetten bara rann ju det va ju jätte varmt hehe men roligt va det :P..

Igår och idag har jag vart mest me Helen :) vart hemma hos henne sen vart på stan och kikat.. idag va jag in te stan och fick mej fixat mobilt bredband =D är så lycklig och jag e as nöjd redan hehe jag valde 3 som bredband och det funkar faktiskt jätte bra plus att jag får det mkt billigare än va jag hade förut =) sen har jag pratat me madde och hon hjälpte mej att fixa spotify hehe ÄNTLIGEN skit bra så just nu sitter jag och leker lite försöker hitta låtar hehe..

har ni förslag på bra låtar SNÄLLA skriv det till mej då =)



Eftermiddan/kvällen blir nog rätt lugn jag har inget JRM idag så jag softar bara njuter av att jag har internet igen hehe :P..

PUSSAR//mika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0