21 juli 2010

God morgon =)

idag har jag sovmorron men jag sov ändå inte speciellt länge men det e gött att bara inte ha nån klocka på som väcker en.. jag sitter i soffan nu och tar det väldigt lungt men ska väl snart sätta igång me städningen :/ booring men det e inge fint väder idag =( så då får man väl städa istället hade tänkt att åkt ut te bomsta idag annars om det hade blitt bra väder men icke de blev :( tråkigt men så e det har det fina vädret försvunnit nu tro?? 

jobba ju hel dag igår på scorett 9.30-14.15 15.30-20 9,25/tim  och det kändes när man kom hem vill jag lova hehe det va ett bra tag sen man gjorde hel dagar. ont i fötterna o ryggen och så himla slö orka inte göra nån ting när jag kom hem decka typ i soffan.. men det va kul oxå =) när det e lite folk rullar det allt på rätt bra :P
 
Imorn e det rixfm festival här =) jag jobbar först te kl 19 men det blir väl sen att man går dit och kollar :P.. sen kanske Ellenor kommer hit oxå =D mkt trevligt va ett bra tag sen jag träffa henne, det blir väl inte så mkt fest men det e trevligt att bara umgås ..

Ne nu ska jag ta mig lite frukost sen får jag alt sätta igång me ständningen Spotify på högsta volym sen går allt super bra hehe ;)

PUSSAR // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0