27 juli 2010

Hej =)

Idag e det äntligen fint väder och man blir ju genast på gott humör =D o det bästa e ju att jag e ledig idag så man kan njuta utav solen =)
idag klev jag upp typ halv 11 kanske det va riktigt skönt att få sova, käka frukost och titta lite på tv sen begav jag mig ut i det vackra vädret så va och hämta cykeln i stan sen va jag te banken och satte in mina sparade 10:or det va 2220 kr =D happy hehe riktigt bra tycker jag så nu e det bara att börja spara på nytt igen ;).. tänk att lite pengar kan göra en så glad hehe :P..

helgen va som sagt väldigt lugn och igår så jobba jag hela dagen 9.15-20 först duvan och sen bergvik, det blir låånga dagar :/.. efter jag hade slutat så va jag in på maxi och handla sen kom Erik o hämta mig <3 sen la jag mej typ kl 12 och jag somna nog me en gång hehe :P..

jag e inne en sväng nu men ska snart ut igen så fort mobilen har laddat klart det får nog bli en liten tur på stan tror jag eller om jag bara ska lägga mig i solen och steka lite har inte bestämt mej än hehe :P sen i eftermiddag har man nog fullt upp =) :P..


titta va fint min orgide blommar, den blomman kan se helt död ut ibland men så hux flux så kommer det blommor hehe =) väldigt bra blomma tycker jag behöver inte vattna den specielt mkt heller hehe :P..

Pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0