fredag 9/7-10

God morgon =)

Idag kommer Mamma o Pappa hit =) jag trodde de skulle va rätt tidiga som de brukar vara så jag va uppe kl 9 och åt frukost o duscha, så ringde de vid 10 och då va de bara i bengtsfors hmm :/ men men nu kan jag ta det lungt en stund till de ska väl vara här ca kl 11.30 nu då :) så jag ska cykla ner te stan när de kommer sen blir det shopping i stan =) jag ska väl inte handla så mkt men jag ska gå me mor o far =D blir trevligt va ett tag sen jag såg dem, det blir ju inte att jag åker hem i helgen nu så det e ju trevligt de kunde komma hit istället då =)...

Min bränna gör jätte ont på bröstet och på låret :/ vet inte hur jag ska klara av att ha Bh på mig hehe så ont gör det men jag har smörjt in brännan mkt nu så det kanske kan lugna sig lite hehe.. sen har jag jätte ont i en visdomstand, antagligen e den påväg fram och det känns vill jag lova :/ det e inte lätt heheh :P..


längtar tillbaka =) och saknar tjejerna jätte mkt <3


ÄLSKAR SPOTIFY =D

Nu ska jag föna håret och göra mig i ordning för en hel dag me mor o far =)

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0