jobb jobb..

... men snart e det slut me de, har bara denna veckan sen tre dagar nästa vecka sen e det slut :/ lite tråkigt men oxå samtidigt skönt hihi man kan ju säga att man kanske e lite trött på scorett, v 35 börjar jag plugga hör o häpnad hehe :P.. det ska bli skoj men samtidigt väldigt läskigt, måste skaffa csn och sen köpa in alla böcker mm :S jag? skolan? hmm?

idag har jag jobbat ute på bergvik, dan börja ju väldigt bra då jag försov mej vakna av att domkyrkans klocka slog nio gånger o jag skulle ha gått upp 8 så det va bara att rusa upp och slänga på sig kläder o lite smink o ut, fick köpa mej frukost på pressbyrån. jag hann i alla fall men hatar att stressa.. sen på jobbet så fick man 14 kartonger me skor direkt man öppna så tomas kom ut och hjälpte mej att lägga in alla det e ju å sjukt trångt inne på lagret så man måste ju va två.. förövrigt va det ganska mkt folk i affären va riktigt bra i kassan faktiskt när jag gick men det e väl bara för att det e sånt pissväder ute då går folk inne o handlar istället :P..

imorn kör jag en låång dag igen :/ ser inte ifram imot det faktiskt, syrran o patrik kommer imorn oxå så det e ju ganska typiskt att jag ska jobba hela dan då men ska väl se om vi kan träffas en stund efter jag har slutat :).. 

ne nu får jag nog göra mej nån mat e jätte hungrig, e sugen på pizza hehe det va längesen man käka det men det får nog bli nått annat ska ju inte äta sånt fett egentligen hehe :P.

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0