varannadags väder

hej hej

onsdag idag =) ida börja jag jobba på scorett (mitt sommar schema) va lite segt att gå upp men när man väl va där så gick det jätte bra :P e kul att komma igång på riktigt som sagt hehe fast nu e jag ledig imorn o jobbar på fredag..

igår tog jag det riktigt lungt, skulle ner te Ams men det börja ju ös regna och åska jätte mkt så då våga jag inte gå ut :/ hatar åska :( och det va riktigt nära ett tag skallra nästan i hela huset usch usch i dont like it ... ja va ut sen när det gav sig men då hade ju självklart ams stängt hmm så himla typiskt men jag har vart där idag i stället och fått papprerna påskrivna sen har jag skreve ut mig från Uga (heter det väl) eftersom jag ska jobba nu så får jag skriva in mig igen när jag blir arbetslös man kan ju hoppas att jag inte behöver skriva in mig igen men att få ett jobb nu ser ju rätt dött ut men mirakel kan väl ske elle?? :P..

ang min rubrik så har det ju verkligen vart varannadags väder nu ett tag hehe :P.. va jätte fint i måndags o så regna det igår o åska och idag e det strålande sol igen och jättevarmt, konstigt väder vi har menmen..

 vs  

jag föredrar ju solen =) usch det e läskigt me åska, ibland kan det va lite mysigt bara det inte e för nära det e ju enorma krafter ..

Pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0