15 juni 2010

Hej

Tänk att det redan e mitten av juni typ det e sjukt va fort det går :/ om ca 4 veckor börjar jag jobba på scoret innan det så jobbar jag på JRM och kasernhöjden lite grann ska även jobba på IKEA event 4 dagar =) kanske inte har berättat det men jag sökte in te ett event arrangemang men hade egentligen ingen större aning om vad det va för event men i fredags så ringde de upp mej och sa att det gärna ville ha me mej som peronal på det eventet och det e alltså IKEA som ska ha ett slags event när de har REA så det blir tivoli o grejjer hehe skit kul =) 27-28 juni o 3-4 juli ..

Idag ska jag te JRM och jobba lite =) men det e inte förrän kl 5 men kl går fasen fort hehe.. annars idag har jag tatt det ganska lungt va ju ute och gick imorse och sen har jag bara tatt det lungt låg ute i solen en stund bla..

Saknar min Erik enormt mkt <3 
 
<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0