JRM

Skit jobb e vad det e vill verkligen inte va kvar där längre men jag ska försöka hålla ut tills jag börjar jobba på scorett för sen skiter jag allvarligt talat i JRM helt...
jag va där och jobba nu och det gick piss dåligt sämsta hitills lyckades bara få ihop tre ynka samtal på 3,5 timme det e riktigt dåligt :(.. 
Imorn gör vi sista dan i juni så imorn ska jag faktiskt dit och jobba heltid så jag börjar redan kl 9 pust hur fasen ska jag orka me det får verkligen hoppas på mer sälj imorn annars vet jag inte vad... de hade ju ändrat regeln att man nu e tvungen att jobba tre dar i veckan i stället för två annars så skulle inte jag ha jobbat imorn men men man kan ju hoppas man får in lite mer pengar så man får en hyffsat bra lön i juli =)...

så jag får nog ta och hoppa i säng snart om jag ska orka upp..

hoppas ni haft en bra dag =)
pussar//mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0