STUDENTEN

Hej hej =D

hoppas allt e bra med er

idag tar folket här i karlstad studenten =) HÄRLIGT jag känner ingen som går ut men det e härligt me studenten man tänker tillbaka till när en annan gick ur och det e faktiskt 3 år sen nu 2007 gick jag ur :P..
jag tror nog kanske att jag ska cykla ner te sundsta och kolla när de kommer ut =) fast jag vet inte när de springer ut men jag får nog snart cykla ner det lär ju märkas när det e på G hehe :P..

Igår va jag ledig hela dagen och jag tog det väldigt lungt va ner te stan på förmiddan och köpte lite student peresenter och sen på eftermiddan blev det rätt lungt, va ner te hjärtat på kvällen en stund =) ...

idag ska jag jobba på jrm 17-21 men nu tar jag det bara lungt, har sökt lite jobb och skrivit in mig på en del bemanningsföretag så får väl se om jag får nån respons ;) har blitt helt beroende av ett sjukt spel på facebook hehe ett bil spel, jag kan sitta och spela det jäkla spelet hur många gånger som helst men det e ju inte så speciellt roligt hehe, jag hoppas jag tröttnar snart :P..



Nu ska jag hoppa in i duschen sen cykla ner och kolla på stundenterna =)

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0