100323 tvättar!!

Hej hej

har många järn i elden nu hehe eller nja inte så farligt :P.. jag håller på och tvättar för fullt och det e GALET mkt tvätt samtidigt som jag förbereder en sak så ringer runt lite hit och dit ;).. sen e det disk och städ som står på schemat idag..

Erik sov här inatt <3 UNDERBART, vi låg kvar ända te kl 13 då vi gick upp och jag kila ut och köpte lite frukost på minilivs sen 20 i 14 så va han tvungen att dra te jobbet.. så nu e jag själv och som sagt jag har en hel del att pyssla med i alla fall fram te kl 18 sen vet jag inte riktigt vad det blir..

intervjuven igår gick bara bra =) det va sjukt mkt folk bara hehe så jag vet ju inte om jag har så himla stor chans men det e bara att hålla tummarna. hade tid kl 14 då alla fick gå in i en stor sal där vi blev informerade om vård och omsorgsförvaltningen och sen efter det fick man gå te respektive plats det man sökte ta en kölapp och vänta på sin tur för intervju :P.. jag tycker det gick riktigt bra för att va första gången man e på intevju, tyckte jag skötte mej bra och gjorde mitt bästa så vi får väl se hehe :P..  va klar där typ 15.30 då gick jag in te stan och prata lite me tomas så nu på lördag blir det personalfest på nöjjes =D hehe va lite ful och bjöd typ in mej själv HAHA men jag jobbar väl fortfarande där :/ hihi... kommer nog bli riktigt kul i alla fall och Lollo ska ju me oxå =D va längesen man va ute me den bruden och festa så det kommer nog bli riktigt roligt :P..

Nu ska jag ner me mer tvätt..

ni får ha en fin tisdag =)
pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0