10.03.27

God morgon =)

STORT GRATTIS TILL MIN SANDRA SOM FYLLER 19 ÅR IDAG =D




Min dag ser ut som följande =) så fort hjärtat vaknar så ska vi åka till Eda nån stans utanför Arvika och hämta en katt <3 en liten ragdoll :).. sen efter det blir det väl hem och gosa lite me katten och presentera honom för Bulli =) då ska vi även försöka och få städat i Eriks lya tex diska.. det blir inte att vi åker ut te huset idag och städar, det va egentligen meningen men det blir lite tajt om tid så vi tar det imorn istället.. Kl 5 ska jag hem te Lollo och då ska vi börja göra oss i ordning för personalfesten på nöjjes som börjar kl 7 =D  jag har ingen större koll på vad som händer där men jag antar väl att vi får mat sen sa louise nått om att det skulle va shlagertema typ så det kan nog bli riktigt roligt =)..
så ser mn dag ut hur ser eran ut??

Rösta på en utav mina designade bikiniar =) hehe jag vet inte om man fick göra mer än en men jag typp fastna och det va ganska roligt..

Ska nog hoppa in i duschen nu och göra mej i ordning lite smått så jag e klar =)

puss// mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0