10.03.29

God förmiddag =)

Jag är hemma hos hjärtat nu :) men han e på jobbet.. jag har nyss disken och sen har jag sökt lite jobb oxå =) och självklart gosat me katterna :)..

I lördags va vi till nån stans vid valfjället och hämta en katt <3 en liten Blanko ragdoll.. sötaste kattungen jag nånsin sett <3 han e såå himla goo och hur kelen som helst :).. ska lägga in en bild på han så fort jag kommer hem vet inte riktigt hur man  lägger in bild från telefonen på denna datorn om det ens fins bluetoth hihi vågar inte röra nått heller :P.. Underbar e han i alla fall och jag tror Bulli e jätte glad som fått en kompis =)
sen på kväll så va ju jag på personalfest på nöjes :) va först hemma hos Lollo och gjorde oss i ordning sen vid 7 va vi där. vi fick amerikansk buffé sen underhållning av starboys =D de e ju så roliga, så jag hade riktigt trevligt me Lollo och scorett gänget.. Bilder därifrån kommer upp när jag kommer hem oxå :P..

Igår va jag och Erik ut te huset och flyttstäda, fyy fasen va tråkigt säger jag bara hehe och ja det gick väl som det gick jag har aldrig flyttstädat förut så trodde inte det skulle göras så jätte noga.. men klagar de nu tycker jag de e väldigt.. ja vad ska man säga.. så där ute va vi i alla fall och tillbringade hela eftermidagen från  kl 16 till 20.30 typ..

Nu ska jag gosa lite mer me katterna sen måste jag ner och slänga soperna, kanske att man tar en dusch oxå innan Erik kommer hem =)

pussar// mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0