älskade sol =D

Hej

jag bara älskar när solen e framme nu för tiden och man ser dag för dag hur snön smälter bort UNDERBART =D idag e det jätte fint ute så va ute på en promenad i morse när jag vakna va ner te kroppkärrsjön sen va jag även uppe på berget och sola lite hehe sååååå vakert :)..
va gött me lite luft och energin från solen, behövde det =) sen åt jag frukost när jag kom in och sen har jag inte gjort så mkt mer hehe har sutte här vid datorn som vanligt sen har jag pratat me madde i tel ett tag <3 längtar till v 12 =)...


Utsikt från berget =)

ska nog snart laga te mej lite käk nu, det får bli min pastasås och spagetti idag tror jag. kl 14 slutar <3 och efter det ska vi hem te Em och hämta mina örhängen =) sen vet jag inte vad vi ska hitta på men det ska bli uderbart bara att få va me Erik nu hela helgen <3

jag gick igenom alla mina bilder eller inte alla men många bilder på datorn och rensa bort en hel del onödiga bilder som bara tar plats på datorn :) rensa även bort gamla dokoment som e helt onödiga att ha kvar.. såå lite duktig har jag vart nu :P...
hitta en bild på mej efter jag nästan nyss hade kommit hem från cypern :) och shit va brun jag va hehe.. skulle va såå himla gött med en utomlandsresa te solen snart men vi får se hur det blir me det för just nu e det ganska fattigt tyvärr :/ man vill ju gärna ha en inkomst innan man kan sticka iväg nån stans..



Jag,Nettan och Linda i cypern =)
nettan och linda e ju i australien nu och göttar sej fuskisar :P
Saknar dem jätte mkt <3

Puss// mika


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, jaaa! Solen är underbar. Man känner att man blir pigg och glad bara av en stunds solsken. Fantastiskt! Det ska bli så kul att ses i maj! Jag ser verkligen fram emot det mötet! <3 Herregud, kom på att vi kan varandra i 20 år!! Kram på din fina vän!

2010-03-14 @ 15:00:37
URL: http://oggan.blogspot.com
Postat av: Elin

Haha!! Det ska stå "kram på DIG fina vän" inte "din"!

2010-03-14 @ 15:01:49
URL: http://oggan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0