Lördag <3

Go förmiddag =)

Solen kikar fram lite idag mkt härligt...

Igår kväll va jag och Erik hem te Ronny och Linda det va först meningen att vi skulle spela bowling men så blev inte fallet tyvärr vi satt och prata och sen va kl helt plötsligt väldigt mkt så då blev det försent för att gå och bowla men vi hade trevligt ändå :) lyssna på musik och drack lite och tjöta =D.. fast jag blev ganska dålig fort hmm det va ju ett tag sen jag drack så det kanske tog extra hårt nu hehe vet inte men vin brukar man ju inte må så bra av om man dricker mkt :P..
va hemma vid halv 4 i natt typ, jag somna nog nästan direkt jag la mej ner hehe kommer inte ihåg att jag va vaken länge i alla fall :P.. Va uppe ganska tidigt imorse och märkte att vattnet hade lagt av :/.. det e nån läcka i karlstad så hela karlsta och hammarö e utan vatten idag :( inte alls kul och jag som vill duscha.. Erik åkte te huset och ploga så jag gick hem fick mej lite friskt luft sen va jag ju tvugen att köpa vatten dog ju nästan av törst hehe.. så nu e jag hemma väntar på att Erik ska komma hem så ska vi laga te mat, vi lyxar te det lite i dag me kött och potatis och bearines sås  ;) mumma..  Eftermiddag/kväll vet jag faktiskt inte vad som händer än men jag skulle tro att det nog blir lungt men man vet aldrig jag känner ju inte för att gå ut nu i alla fall hehe..

Pusssar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0