ogilla =(

Hej hej

har nyss komme hem från stan typ, sitter och käkar pannkaker nu :).. min visit i stan bestod av att jag va först va in te bibblan och skrev ut Cv som jag sen va in me te Amigo en restaurang som sökte serveringsperonal. Efter det gick jag och prata lite me Cathrine som jag inte sett på ett bra tag nu så det va riktigt trevligt =) mötte upp Jessie i stan så hon fick sina grejjer som jag hade lånat, har även pratat me min chef på scorett om jobb och han gjorde mej väldigt besviken måste jag säga, blir nästan arg mest ledsen tror jag för jag kan inte förstå varför det har blitt som det har blitt så inge jobb där :/ bara te sommarn om jag e kvar i sverige då.. varför e det så svårt att hitta ett jobb jag blir GALEN... 
sen knalla jag hemmåt, va in på ica och handla lite oxå..

Nu blir det väl bara att ta det lungt ett tag ska väl kika efter lite mer jobb på nätet :P


jag och Eriks katt Bulli =)


puss//mika


Kommentarer
Postat av: Madde

Men hallå inte katten jag vill se ha ha <3

2010-03-10 @ 20:23:33
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0