snart Torsdag..

..och då kommer Madde hit =D

Go förmiddag :)

jag har väl inte gjort så jätte mkt nu på förmiddan, har vikt tvätten i alla fall och duschat så nu snart ska jag väl hitta på nö käk :P.. vet inte vad bara för det e verkligen tomt i mitt kylskåp nu men jag tror jag har ett paket nudlar kvar så det får bli det hehe.. kl 15 ska jag och Lollo åka ut te Willys och storhandla =D shit asså kommer jag orka bära hihi det FÅR gå helt enkelt.. så det e de som händer idag efter vi handlat vet jag inte vad det blir som vanligt men ska väl träffa <3 i alla fall men han slutar ju inte förrän 22 :/..

Imorn e det Torsdag och då kommer faktiskt Madde och Tommy hit =D de kommer inte förrän på eftermiddan men det ska verkligen bli jätte kul, va ett tag sen jag träffa madde nu sen ska det bli roligt att få träffa hennes man oxå som jag inte fått gjort än.. vi ska i alla fall spela badminton :) yeah hehe jag kommer va så himla dålig va :P alla tre spelar ju bra utom jag så ja vi får väl se hur det går hehe men det kommer säkert bli kul... sen får vi se vart kvällen leder vidare men vi ska väl i alla fall gå nån stans och käka.. KUL =D


jag och Madde i frankrike =)

ska laga te mej mat nu sen får jag snart göra mej i ordning..

pussar// mika


Kommentarer
Postat av: Madde

Yeah de ska bli skoj. Badmintonen kommer allt bli skoj vi lär väl få skäll båda två ha ha. Åh nudlar de är fina grejer de hi hi. De va gött varmt när de kortet togs ;) puss<3

2010-03-24 @ 13:21:44
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0