tisdag 9 mars

Go morgon =)

hoppas ni sovit bra, själv har jag sovit som en prinsessa bredvid Erik =) fast det blev ensamt i morse då han va tvugen te jobbet vid 6. Nu har jag i alla fall vaknat och mitt huvve dunkar värre än nånsin :/ inte alls kul, får väl försöka kliva upp snart så ska jag ta mej en dusch innan jag hittar på nått annat. Nu på förmiddan ska jag gå en tur in te stan och kika in på arbetsförmedlingen e tänkt och kolla lite mer jobb sen ska jag nog oxå försöka få tag i tomas så jag får prata lite me han ang jobb.. 
kl 14 slutar Erik sen får vi se vad som händer men vi skulle te några kompisar te han idag :) trevligt...

Ne som sagt nu måste jag kliva upp så jag får nånting gjort :P

ni får ha en bra tisdag =)
puss// mika

Kommentarer
Postat av: madde

Bra de gumman.. :) Ja men eller hur klart som faan vi ska fixa detta.. :) Puss

2010-03-09 @ 12:32:10
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0