tråk väder =(

Go morgon :)

sovit gott?? sj har jag sove rätt bra.. Vakna upp te ett trist och grått väder =( inte alls roligt man har blitt bortskämd med att det vart fint nu några dagar.

Nu på förmiddan vet jag inte vad jag ska hitta på, har inte lust te att göra så mkt så kanske blir att man kollar på nån film eller nått eller städa lite kanske.. När Lollo slutar jobba vid 3 så ska vi och bada i badhuset =D det ska bli riktigt gött va ett tag sen man bada nu hehe :P.. man önskar man va lite brunare bara hihi men det e nog inte bara jag som e vit förhoppningsvis :P..  Efter vi badat ska jag träffa <3 och då kanske vi ska åka och kolla på en kattunge =) ..


en sån här liten gullig kisse ska vi kolla på =)  en ragdoll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0