10.05.05

God morgon

Min dag igår va nog den lugnaste födelsedan jag nånsin haft, jag va hemma hela dagen,städade och grejja sen va ute på en liten promenad och va te ica men jag träffa inte nån. va ju tänkt att jag skulle träffat Lollo en sväng men det blev inte så men idag ska vi kanske ses om hon har tid =) sen efter Erik hade slutat så kom han hit <3 jag hade gjort käk men det blev inte så länge han blev här tyvärr för han va tvungen å åka hem, bla skulle ha ringa sina syskon i USA mm så det blev en till ensam natt :(..
Tackar så otroligt mkt för alla gratulationer igår det gjorde verkligen att min dag <3 ni är för söta =)

Idag är det helt uderbart väder ute så jag ska snart ge mej ut i solen kanske att det får bli en tur ner te stan idag, ska bla kolla upp komvux och se om jag kan få läsa Engelska B på distans, det vore verkligen behövligt och om jag nån gång vill forsätta plugga e det jätte bra att ha det i bagaget sen kanske det blir en resa te USA om man har tur =) då e det ju bra att ha uppdaterat engelskan lite kanske hehe..
kl 14-18 har jag tvättid oxå Jätte kul (inte) sen måste jag nog även hinna me och diska...

jag har inte fått så mkt presenter än eftersom jag inte vart hemma och träffat släkt och vänner än men jag har ju fått två par jeans av mamma och pappa som jag sa sen fick jag även en present av Syrran och Patrik =) 
det här fick jag av dem =)

 
dessa stora fina bokstäverna fick jag av dem =) har bara satt upp det provisoriskt och det kanske inte sitter helt rakt men jag tycker det e snyggt :) det gör verkligen en stor skillnad i rummet coolt..

Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag beger mej ut i det vackra vädret =)

puss// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0