ändrade planer

hej hej

det blev ändrade planer me hårfärgningen, Emelie kunde inte komma ikväll så hon kommer imorgon istället på förmiddan nån gång tror jag och färgar mitt hår =) så nu e jag hemma hos Erik istället <3 va ner te ica och handla lite innan vi åkte hit så käka lite lättare käk men ska väl troligtvis lite senare laga te nått..

Dagen förövrigt idag har vart sjukt lugn, hjärtat vakna ganska sent så jag har mest låge framför tv och glott hehe..

nu måste jag gå och tvätta ansiktet innan mina ögon svullnar igen :( glömmer ju bort att jag e allergisk i bland och då petar man sig i ögonen efter man tatt i katten och då e det kört :`/.. tänk om den här jävla skiten kunde växa bort nån gång...

ni får ha en fin kväll, och ta det lungt me spriten antar att det e en del som ska ut ikväll ;)
pussar // mika

Kommentarer
Postat av: madde

Hmm.. ska du inte hem till skogen?! Trodde de var kalas?! Puss

2010-05-13 @ 21:17:08
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0