Färgat håret =)

Hej hej =)

Idag har jag vart hos Emelie och hon har färgat mitt hår =D jag blev skit nöjd e underbart att ha fått en ny fräch färg på håret..  kl 12 ringde Em och då va det bara att kliva upp hihi.. Blev väldigt sent igår kväll. va ju hem te Erik på kväll och då städa vi lite och sen la jag mej i sängen och somna nog en stund mendans Erik spela, kl 02  blev vi hungriga men hade inge käk hemma så då åkte vi te statiol och handla och så åkte vi hit sen och gjorde våfflor hehe 3 på natten :P. sen blev vi sittandes i soffan och kolla på på smällen så kl 5 i morse la vi oss hehe :P.. riktigt så sent ska det nog inte bli inatt..

va hemma hos Emelie te kl 3 typ och då kom hjärtat och hämta mej <3 

Nu får jag väl ta tag i disken igen som vanligt sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra men denna kvällen ser oxå ut att bli lugn..

före och efter bilder på håret får jag försöka få upp nån gång =)

puss// MIKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0