Födelsedag

God morgon =)

Idag e det ingen vanlig dag för idag e det min födelsedag hurra hurra hurra hehe :P

börjar bli gammal hela 22 år :P


hehe :P


Min dag e faktiskt inte planerad ett dugg :/.. det jag skulle behöva göra e att städa här hemma för det ser verkligen ut som en bomb har slage ner men jag vet inte om jag e så pigg på det på min födelsedag hehe men jag antar att det för bli så..  ska väl träffa Lollo en sväng idag i alla fall sen hoppas jag på att få se hjärtat idag <3 vikket blir sent i sånna fall för han jobbar ju :/..

vädret e trist och det suger ju lite grann och speciellt att det e det idag :(

pussar// mika


Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis!

Hoppas du får en härlig dag.

Kram

2010-05-04 @ 11:18:04
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0