Fredag

Go morron =)

vakna ganska tidigt idag men det va bara för att den vackra solen lös in i rummet :) så då va det bara att gå upp.. jag har käkat lite frukost nu och sen har jag faktiskt ringt te en studievägledare och frågat om hur man går te väga för att få läsa Engelska B på distans, så den 15 maj senast ska jag ha in skickat betyg och ansökningsblanketten så får vi se sen när jag kan få börja läsa =)..
Nu e det nog dags att ta tag i disken och sen tvätten sen efter jag gjort det så får det bli en promenad i solen =)

Det e ju helg nu oxå och jag vet faktiskt inte riktigt vad som händer om man ska åka hem te torrskog eller om man ska va kvar här i Karlstad :/ ...

vad ska ni hitta på denna helgen??

 

puss// mika


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Tack för kommentaren :) Jag har svarat i ett blogginlägg. Senaste inlägget!

2010-05-07 @ 18:17:20
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: jasså? Ja det är väldigt olika det där med ögonbryn. Men jag tycker dina är snygga också!

2010-05-07 @ 22:56:59
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0