Intervjun

Hej

Underbart väder har vi dag =) men det e inte lika varmt som det va förra veckan men huvudsaken e att solen e framme..

Jag cykla ner te stan lite efter kl 13 då va jag först in på Bibblan och fick skrivit ut mitt Cv, han som satt bredvid mej i datarummet satt och sov :/ hehe han måste vart sjukt trött för att kunna sova i det ljudet eller så led han av nått annat hehe jag vet inte våga knappt titta på han men man hörde ju hur han snarka och sov :P..  Efter jag hade vart där så cykla jag te pråmen så kom Louise och vi käka på grillen där =) riktigt gott, satt och snacka lite om allt möjligt och framför allt om Lollos flytt som blir nu på fredag, kommer saakna henne här :( men jag tror nog hon kommer få det super bra hos Jonathan i Håbol =D
När kl va 15 typ så cykla jag te Hjärtat me käk =) sen blev det en tur i stan o kika på lite kläder o sånt, köpte mej en glass oxå och satte mej en stund i solen innan jag åkte på intervjun. Det gick bra på intervjun :) han va riktigt trevligt som hade stället och det va en jätte fin och mysig restaurang så jag hoppas att jag kan få lite extra där, han verka väldigt posetiv till jobb det va bara det att jag hade andra extra jobb som gjorde han lite förvirrad tror jag sen att jag ska jobba på scorett i sommar.. Det e bara att hålla tummarna han skulle ringa när han ville ha hjälp om inte annat så skulle ha tänka på mej te hösten =) good good ...

Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på nu, det börjar suga lite i tarmen faktiskt så ska väl snart hitta på nån mat men annars blir det nog lungt och hjärtat slutar inte förrän 22 ikväll.

Pussar// MIKA




Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att det kändes bra på intervjun! :) Klart du fick ta in bild! ;) PUSS

2010-05-26 @ 21:05:11
URL: http://oggan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0