lång tråkigt

Hellu

Blir fruktansvärt uttråkad när det inte finns nått att göra :/ har pysslat nu ett tag me diverse saker som städat, diskat  duschat och sen har jag lagt en rad olika make hehe (börjar bli rätt duktig) så nu e jag väldigt uttråkad och det går ju inget jätte bra på TV och ut vill man inte när det ska regna och blåsa såhär.. Hjärtat ligger och sover vikket han behöver men hade vart så mkt trevligare om han kunde umgåts lite me mej nu ;) sen när ja blir uttråkad oxå så får jag en väldig mat lust och det känns ibland som jag skulle kunna äta hur mkt som helst hehe kanske e tur att jag inte har så mkt käk hemma :P..  nått förslag på vad jag kan hitta på?? 

Imorn e det kristi himmelsfärdsdag och de e en röd dag så de flesta e lediga från sina jobb bla Erik <3 vet inte vad vi ska hitta på imorn, det blir nog ganska lungt skulle jag tro och senare på eftermiddan så kommer Emelie hit och ska färga mitt hår =D äntligen ska man få bort utväxten ;) 



ungefär en sån här frissa me murgröna ska jag ha på bröllopet =) tror ni det blir bra ??

 

Ska fortsätta göra ingenting, hoppas Erik vaknar snart ..

pussar// mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0