LÖRDAG <3

Hej

Jag vakna typ för en halvtimme sen hehe så det blev en låång sovmorron för mej idag, jag va inte ute igår men det blev sent ändå för Hjärtat va här =)  han sover än men jag e uppe och det e underbart väder ute <3 vårstädningen håller på för fullt här ute på gården och det grillas just nu, man har ju lust att gå dit och få en matbit hehe men känner inte att jag kan göra det när jag inte vart me och hjälpt till me städningen.. 
Idag kanske jag och Erik ska ut på golfbanan och slå några slag hehe =D det ger sej när han vaknar men det skulle va väldigt kul och intressant hehe en annan har ju bara spelat minigolf förut så ja hihi får väl se hur det går :P..

Jag va ju ute igår på stan och shoppade lite och jag fick me mej lite hem faktiskt hehe =) ett linne, leggings, sandaler, present te pappa, en bok (tredje utgåvan av twilight) och hårgel te Erik =) så det blev allt lite.. fick ingen som följde me mej på stan men det kanske va lika bra det :P det e gött att få gå för sej själv oxå och kolla kläder/grejjer i lugn och ro..


Blommigt sött linne: Vero Moda 129:-
bruna leggings: Vero Moda 139:-
flipflop sandaler: Accent 99:-

Nu va det disken att ta tag i igen ja :/

ni får ha en superbra lördag
puss//mika

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-05-30 @ 14:21:51
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0