love sunshine =)

Go morron

ser ut att vara strålande väder idag HÄRLIGT,det blev inge jobb för mej idag som jag trodde =( lite tråkigt, sen av beställde jag en tid hos frissan oxå bara för att vi hade fattat varandra fel och trodde jag skulle jobba idag men men jag fick en ny tid nästa vecka så det e ju lungt :P.. men istället för att jobba så ska jag gå hem te Emelie och hälsa på =D va ett tag sen och jag e jätte nyfiken på nya lägenheten =) så det ska bli riktikt kul :)..

Igår tvätta jag upp all tvätt sen kom även Lollo hit på besök =) laga te käk och sen satt vi och prata om diverse saker vilket va väldigt behövligt sen när kl närma sej 6 så cykla vi ner te stan eller jag gjorde Lollo cykla hem te sej så jag va först me käk te Erik på jobbet sen blev det ett besök i stan, hade fått order av min syrra att kolla upp några byxor som hon hade sett i gbg men inte fanns i hennes storlek men här fanns det i rätt storlek så köpte dem te henne =) sen va jag inne och prata lite me Mari på scorett och sen cykla jag hem.. Erik kom hit senare på kvällen <3
just nu ligger han och sover men jag ska nog snart gå och pussa lite på han innan han ska iväg te jobbet ..

ut i solen och njut nu =) hoppas ni får en jätte bra dag
puss//mika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0