shopping

Hej

Nu e jag hemma från stan, åkte ner kl 10 så då va jag först te arbetsförmedlingen så de fick skriva under mitt papper så jag kunde posta det.. Va in te scorett oxå och prata me Tomas, fick lönebesked och sen prata vi om sommarn och det kommer bli jobb för mej vecka 28-32 =) kul.. men det som e trist e att jag jobbar på Eriks semester :/  sen gick jag runt i lite affärer och leta bla smink o hårfärg och det har jag fått me mej hem nu =)



hårfärg kicks 89:-
fondation Åhlens 160:-
primer Make up store 155:-
ögonskugga Make up store 135:-

jag e jätte nöjd me mina köp men pengarna bara flyger iväg ju =( det e det värsta..

puss//mika


Kommentarer
Postat av: Madde

Gött att du har jobb i sommar iaf samma veckor som jag. Och tyvärr blir de ju att en jobbar när andra har sin semester där av sommarjobb ha ha. Men jag tycker oxå de suger för T har bara tre veckors semester. Fast jag jobbar väl kanske lite bättre tider än dig ;) puss

2010-05-12 @ 13:47:28
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0