snart läggdags

Halli hallå :P

det e snart dags för sängen nu känner jag men tänkte jag kunde skriva lite snabbt om hur min dag i dag har varit =)..
Erik va ju här i morse te halv 2 typ men direkt efter han hade åkte så tog jag cykeln och cykla hem te Emelie =) det e många jobbiga backar te henne va helt slut när jag kom fram hehe :P Satt och prata sen kolla in lägenheten som de nästan nyss har flyttat in i och sen lite senare kom Bob hem och sen hans kusin tror jag det va som va där och hälsa på.. satt och kolla på Tv och så ska det låta innan Emelie skulle iväg på fotbolls träning så då cykla jag hem.. hem vägen va riktigt rolig att cykla hehe nerför hela vägen te mej typ ;)  va hemma typ kl 18 och då prata jag me madde i tel i en timme typ <3 mkt trevligt, sen blev det käk och soffan o glo TV.

Imorn ska jag kolla upp lite mer me komvux o distansutbildning sen e det disk och vika tvätt som står på schemat så det blir nog en ganska lugn dag, blir det fint väder imorn så får det nog oxå bli en långpromenad..

saknar <3 ....


den här låten fick Syrran sjunga på möhippan =) den har verkligen fastnat i huvve efter det oxå men fin e den ju absolut =)

natti natti puss// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0