SOMMAR =D

Heej

Vikket underbart sommar väder vi haft idag =) man har bara gått runt i linne och tre kvart byxer hela dan och det har vart såå varmt och skönt jag ÄLSKAR det verkligen =D tyvärr blir det väl inte så långvarigt men man kan ju hoppas ;)..

Jobba ju på kasernhöjden idag 11.30-13.30 sen gick jag te Lollo me en gång och så satt vi hemma hos henne ett tag ute i solen och bara götta oss och tjöta, sen drog vi in te stan och då gick vi runt i lite affärer, Lollo fick sej en klänning och två par skor och jag fick mej ett par skor faktiskt hehe =D efter vi hade gått runt och kikat lite så gick vi och åt på subway =) mums mums och efter det blev det en tur ut te Willys där jag storhandla medans Lollo hjälpte mej hehe.. va hemma igen vid 19 typ så det blev en hel dag och det har vart jätte härligt o roligt =)...


dom här söta ballerina skorna köpte jag mej idag =) 120:- hehe billigt o bra

Nu väntar jag på att hjärtat ska ringa <3 kanske att man hinner träffas idag innan han åker och jobbar hoppas det saknar han <3

puss//mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0