10 november

jag ser det snöar jag ser det snöar... =D är det inte UNDERBART här i karlstad har vi fått riktigt mkt snö nu och jag tycker det e så himla fint i love it <3 det som e lite mindre roligt det e att det blir så slaskligt på vägarna, hoppas det blir lite kallare så det inte blir så slaskigt och blött..
det börja snöa igår eftermiddag sen har det väl snöat hela natten och morgonen och det snöar faktiskt lite nu oxå men inte så mkt.


igår kväll =)


en pisse som längtar ut


de fick känna lite på snön på balkongen =)


va ju och träna igår på KMTI me charlotte och simone på body sculpt och det va ett riktigt roligt pass och det kändes som det gav väldigt mkt då det både var kodition och styrka =) kändes jätte bra så det får det nog bli fler gånger :).

Idag har man vart på uni på en föreläsning om festivalkultur och det handla mest om arvika festivalen lite intressant va det väl men jag va oxå väldigt trött så satt större delen av lektionen och gäspa typ hehe... Efter uni va jag och handla lite käk så nu har man nyss åteen portion me köttfärssås och spagetti mumma =) resten av dagen blir nog lugn kanske ska läsa lite men annars ingen ting tror jag Erik jobbar ju nu oxå till 22 ikväll :/..

//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0