15 november

go förmiddag =)

äntligen e måndagen här hehe känns bra och snart ska jag göra mig i ordning och dra till uni på en gästföreläsning trevligt =D

jag har sutte och läst nu på morronen på rapporten snart klar ;) tar det sista imorn eller i eftermiddag kanske.. annars sov jag ganska länge SKÖNT men vädret ute e ju dessvärre inte så trevligt men men... ska alltså till uni nu snart mellan 13-15 har vi lektion sen hoppas jag att vi kommer iväg och storhandlar i eftermiddag men det e inte alls säkert att det blir :/.. håller tummarna :P kylskåpet börjar bli väldigt tomt igen så det e välbehövligt att komma iväg idag.

har en gosig pisse i knät nu så det e svårt att flytta på sig hehe :P.. kommer alltid o lägger sig i knät när man sitter me datorn :P.. han börjar bli så tung oxå lilla blanco hehe känns som man har en tegelsten i knät fast mjuk då hehe :P..


nu e han lite större än vad han e på bilden men visst e han underbar <3

//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0