16 november

hellu :P

Tisdag idag gott folk om ni inte viste det hehe :P.. va uppe ganska tidigt imorse för kl 8.50 skulle vi va på museet här i stan för en guidead tur och föreläsning =) föreläsningen va ganska värdelös och tråkigt men det va skoj att gå runt och kolla inne på museet =) de har som en grotta typ som man får gå in i där de har värmland representerat från stenåldern och fram till idag rätt coolt faktsikt och de har gjort det väldigt snyggt =) olika ljud och ljus efekter hehe :P.. va där fram till kl 11 typ sen gick jag me Simone och charlotte på stan en kort sväng så va hemma igen halv 1.. har sutte och läst nu det sista i rapporten =D äntligen klar men nu ska det skrivas en PM om det oxå som känns lite kruxigt men det ska nog gå men den skriver jag nog inte förrän på torsdag ska ju bara va en A4 sida så det går nog snabbt...

eftermiddan och kvällen igår va lugn det blev ingen handlig som jag befara men men så e det ibland så jag gjorde inte så mkt kolla på tv och satt me datorn :/... resterande av denna dagen har jag faktiskt heller ingen aning om vad som händer, det e ju finare väder idag så det kanske får bli en liten promenad, jag har fått ganska ont i mitt högra ben och knä så jag ska nog ta det lite lungt me tråningen denna veckan, vet inte vad jag gjort riktigt men det har nog knäckts te på nått vi när jag tränat förut hmm :/ hoppas det går över bara ...

 längtar efter att de ska sätta upp denstora granen på torget =) det eså mysigt tycker de borde ta upp de snart ;)

//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0