24 November

God morgon

Idag kommer Lollo hit =) ska bli jätte roligt och jag har laddat på kontot nu så här ska det shoppas julklappar och kanske nån ting till sig själv hehe :P.. hon åker från Långeserud 11.55 så det e en stund kvar så hon e här typ 12.50 då lite segt att vänta men men.. jag har faktiskt vart duktig nu på morronen ändå och skrivit lite mer på uppgiften hehe ska väl skriva lite till men sen får det va klart för imorn ska det sättat ihop allt och förhoppningsvis så är det mesta klart då =D GÖTTT.....

det e helt snaslöst va medierna skriver hehe så fort det kommer snö såe det helt plötsligt kaos :P snökaoset i hela öst och väst sverige - isande vindar täcker hela sverige - trafikfara . mm mm hehe visst det kanske inte e så kul på vägarna i vissa delar av sverige nu men jag tycker att de förstorar det så himla mkt och det e livsfarligt att gå ut :/ men men jag tycker bara det e sååå himla mysigt att det kommer mkt snö =)



ska nog göra mig i ordning lite smått nu så kanske tiden går lite fortare ;)

//MIKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0