6:e nov Lördag 2010

god morgon

inatt har jag haft jätte svårt för att sova :/ igår på förkväll visa de ett klipp från en svensk skräck film psalm 21 jag hatar verkligen skräck och det va inte mening att jag skulle se utan det blev bara så och därför fick jag mardrömmar inatt om den flickan :S eller jag låg mer eller mindre vaken och tänkte på det hela tiden så till slut fick jag gå upp och sätta mej vid tv en stund då va kl 3 tror jag sen la jag mig igen vi halv 6 typ när det hade blitt lite ljust ute :P.. vet inte varför jag ska va så rädd för skräck det e ju bara påhitt men men hoppas jag kan radera henne ur mitt minne nu så jag kan få sova inatt...

nu har jag läst ut boken frilufthistorian äntligen =D nu blir det att börja på nästa snart men ska först förbereda mig för seminariet på måndag så jag börjar nog inte på nån bok förrän efter seminariet..

annars idag så blir det att handla handla handla så fort Erik vaknar =) mat och förhoppningsvis tak i hope... fast jag ska inte förvänta mig för mkt då blir man bara besviken om det inte blir nått...

//mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0