fre 5 nov 2010

Morning

har haft en god natts sömn =) så vakna upp pigg och allärt och var duktig och läste några sidor till i boken, snart ska jag ta på mej kläder och sticka till friskis för ett medel pass, ska bli otroligt skönt sen skiner solen oxå för fulla muggar UNDERBART <3

Idag är man ledig från uni så det kommer nog bli en del läsning sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det blir ingen hemfräd i helgen utan jag ska stanna kvar i Karlstad. jag vet inte hur många gånger jag har sagt att vi ska börja me renoveringen helg efter helg, han säger för mkt den mannen utan att det händer nått blir lite trött så jag ska inte säga att vi börjar me sovrummet denna helgen utan det får bli som det blir..

dags att göra sig i ordning ;)

//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0